onsdag 31 mars 2021

Ny milstolpe nådd

 Idag den 31:a mars nådde portföljvärdet över 400 000 kronor för första gången. 

Det har gått tretton månader sedan portföljen klättrade över 300 000 kr, och då i februari förra året kunde jag inte ana hur lång tid det skulle ta att nå ytterligare 100 000 kr. Å andra sidan hade väl ingen förväntat sig en global pandemi heller med allt vad det innebär.

Nåväl, det är alltid kul att nå nya milstolpar och nu satsar jag järnet mot halvmiljonen som jag hoppas nå innan året är slut.

Mvh Ekorren 

3 kommentarer:

  1. Bra kämpat! Jag når snart 400 000kr snart med =9

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket! Då siktar vi båda mot halvmiljonen härnäst då :)

      Radera
  2. Ja vi är snart där! Jag kommer passera 400 000 kr imorgon när lönen kommer in på Avanza =)

    SvaraRadera